torsdagen den 26:e april 2012

Fönsterpynt


Korgen jag köpte när jag gjort illa ögat har hamnat i köket där den är fylld med pelargoner. Bra sätt att dölja de omatchande faten till krukorna. Blommorna tycker jag lite extra mycket om eftersom jag fått dem av min älskade mormor. En är rosa och en ska visst vara röd, den senare har inte kommit igång att blomma ännu så jag vet inte säkert. Jag har misslyckats med pelargoner flera gånger förut men i år tar jag nya tag och tänker köpa ett par ljusrosa Mårbacka också, de är ju så fina. Jag känner att det kommer gå vägen den här gången! :)


Det blir mycket trädgårds- och växtinlägg men det är ju såå lovely med vår! Inläggen följer mig och mina tankar och nu är det mycket sånt på min hjärna. Intresset kommer antagligen svalna ju längre in på säsongen vi kommer. ;)

1 kommentar:

Tina sa...

Jag älskar den korgen och den blev ju ännu finare med Pelargonerna i. Hoppas du har en fin dag gumman! KRAM!